CounterStrike.info.pl

Baza Wiedzy, Poradniki, Instrukcje Counter Strike Global Offensive

Aktualizacje Info

Aktualizacja CS:GO – 03.05.2021

Czy ktoś spodziewał się końca operacji? Tak, prawie wszyscy. Czy ktoś spodziewał się, że de_Pociąg odjedzie? Absolutnie nikt! Valve zaskoczyło wszystkich i w najnowszej aktualizacji do CS:GO wjechało wiele nowości zajmując miejsce tego, co znamy i kochamy. Aby dowiedzieć się, o co dokładnie chodzi koniecznie przeczytaj nasz opis najnowszej aktualizacji.

 

[ OPERATION BROKEN FANG ]
– Operation Broken Fang has come to an end. Players who have unredeemed operation stars will have until May 15th to claim their operation rewards.
– Introducing CS:GO 360 Stats – A subscription service for players that want to continue collecting official Competitive and Wingman stats.
– Premier Competitive remains available for all players featuring pick/ban process across the entire Active Duty Group map pool.
– Retakes remains available and has been moved into Wargames.

 

[OPERACJA BROKEN FANG]

Operacja Broken Fang została oficjalnie zakończona. Gracze, którzy mają niewykorzystane gwiazdki operacji mogą je wykorzystać do 15 Maja (włącznie); wprowadzono system statystyk CS:GO 360 Stats – usługę subskrypcyjną, dzięki którym gracze mogą kontynuować zbieranie danych statystycznych z pojedynków w trybach Turniejowy i Skrzydłowy; tryb gry Premier pozostaje dostępny dla wszystkich graczy, którzy chcą doświadczyć opcji wybierania/banowania map z dostępnej puli map turniejowych; tryb Odbijania pozostaje dostępny na stałe, został jednak przesunięty do Gier Wojennych jako jedna z grup.

 

[ SNAKEBITE CASE ]
– Introducing the Snakebite Case, featuring 17 community-designed weapon finishes, and the Broken Fang Case set of gloves as rare special items.

 

[SKRZYNIA SNAKEBITE]

Do gry wprowadzono nową skrzynię – Snakebite (Ukąszenie węża), zawierającą 17 zaprojektowanych przez społeczność skinów, a także możliwość wylosowania Rękawic takich samych, jak w skrzyni Broken Fang jako przedmiot specjalny.

 

 

[ MISC ]
– Chicken models have received a visual upgrade.
– Fixed community maps whose textures would appear black as a result of previous security fixes.
– The \ key can again be bound to commands. If you were using this key before, you will need to bind it again.
– Additional security and stability improvements.
– Added an option for large community maps to fade the Boost Player Contrast feature beyond the far-Z fog plane by setting fadeplayervisibilityfarz to ‘true’ in info_map_parameters.

 

[RÓŻNE]

Modele kurczaków otrzymały wizualne ulepszenia; naprawiono mapy społeczności, gdzie niektóre tekstury były wyświetlane jako czarne pola, co było efektem ostatnich poprawek zabezpieczeń; klawisz “\” może znów być używany do bindowania komend (np. szybkich zakupów), aby klawisz działał należy przypisać jego bind na nowo; dodatkowe poprawki bezpieczeństwa i stabilności gry; dodano możliwość rozmycia opcji Wzmocnij Kontrast Graczy poza planem mgły na dalekiej odległości na dużych mapach, aby skorzystać z opcji należy ustawić dla mapy parametr fadeplayervisibilityfarz jako true w info_map_parameters.

 

 

[ MAPS ]
– Ancient has been added into the current competition map pool Active Duty Group and Train has been removed from Active Duty Group.
– Grind and Mocha have been added to official matchmaking in Scrimmage, Casual, and Deathmatch game modes, replacing Apollo, Engage, and Anubis.
– Calavera and Pitstop have been added to official matchmaking in Wingman game mode, replacing Elysion and Guard.

– Ancient:
— New route from CT spawn to A site
— Widened T entrance to left side of mid
— Opened up skylight in T tunnel to A site
— Extended plantable bomb zone in B site
— Opened up ledge in A site
— Various minor bugfixes

– Nuke:
— Fixed a clipping issue on window in T lobby
— Centered a lamp that was bugging me

– Frostbite:
— Overhauled interior lighting
— Fixed delivery drones being stuck in the bottom right corner of the map
— Added drone clips to improve delivery drone navigation
— Fixed rare cases of loot spawning in inaccessible areas/inside terrain
— Made a window frame in Alpha non solid (thanks Musti)
— Clipped wood railings in the frozen lake area
— Improved the look of the ice texture when Shader Detail is set to Medium or lower
— Fixed a missing face on a wooden beam in Town
— Added a sound effect in server room

 

[MAPY]

Ancient został dodany jako mapa Aktywnej Puli Turniejowej, mapa weszła z miejsce Traina, który został zdjęty z Aktywnej Puli Turniejowej; mapy Grind oraz Mocha zostały dodane do puli map w trybie Sparingu, Uproszczonym oraz Deathmatch zastępując mapy Apollo, Engage oraz Anubis; Calavera oraz Pitstop zostały dodane do oficjalnej puli map w trybie Skrzydłowy, zastępując mapy Elysion oraz Guard.

 

 

Ancient: nowa ścieżka ze spawnu Antyterrorystów na Bombsite A; poszerzono wejście na środek od strony Terrorystów; otworzono sufit w tunelach Terrorystów prowadzących na Bombsite A; poszerzono strefę podkładania bomby na Bombsite B; odblokowano platformę na Bombsite A; wiele drobny poprawek błędów.

Nuke: naprawiono detekcję kolizji przy oknie w lobby od strony Terrorystów; wyśrodkowano lampę, która denerwowała jednego z devów.

Frostbite: przemodelowano oświetlenia wewnętrzne; naprawiono drony dostawcze blokujące się w prawej dolnej części mapy; dodano detekcję kolizji dronów aby usprawnić sterowanie dronami; naprawiono błąd, przez który przedmioty pojawiały się w niedostępnych dla graczy miejscach; zmieniono ramę okna na Alpha na typ non solid (dzięki Musti); poprawiono detekcję kolizji drewnianych poręczy na zamarzniętym jeziorze; poprawiono wygląd tekstury lodu przy średnich i niższych ustawieniach detali shaderów; uzupełniono brakującą teksturę na drewnianej belce w Miasteczku; dodano efekty dźwiękowe w pomieszczeniu serwerowym.

 

Jak widać aktualizacja niby nie wnosi wiele nowości, ale wywraca niektóre aspekty do góry nogami. Ancient jest mapą niestandardową, lecz bardzo prostą, dzięki czemu ma szansę wejść do łask – podobnie jak Vertigo, które było spychane poza wszystkie mapy, dopóki nie pojawił się na turniejach. Dla mnie mecze na Ancient wydawały się od początku bardzo przyjemne, więc nie mogę się doczekać aż odpalę pierwszego MM’a na tej właśnie mapie jako oficjalny mecz mający realny wpływ na rangę. A jak Wam podoba się nowa aktualizacja? Będziecie tęsknić za Trainem na turniejach, czy bardziej ekscytujecie się jakie taktyki pokażą pro teamy na nowej mapie?

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Założyciel i główny redaktor CounterStrike.info.pl. Około 2000h doświadczenia w CS:GO, drugie tyle przy oglądaniu turniejów on-line jak i na żywo. Matchmaking - MG-MGE, Skrzydłowy - LE-LEM.