CounterStrike.info.pl

Baza Wiedzy, Poradniki, Instrukcje Counter Strike Global Offensive

Aktualizacje Info

Aktualizacja CS:GO – 13.05.2021

Kolejna już majowa aktualizacja, która wprowadza poprawki w statystykach, drobne poprawki w interfejsie a także serię zmian na najnowszych mapach. Zapraszam do lektury!

 

[CSGO 360 STATS]
– Adjusted the calculation for the weapon performance category score.

 

[STATYSTYKI CS:GO 360]

Poprawiono kalkulację podającą wynik osiągnięty dla wybranej kategorii broni.

 

[MISC]
– Fixed a case where players would receive duplicate warnings about launching in untrusted mode.

 

[RÓŻNE]

Naprawiono błąd powodujący, że w niektórych przypadkach gracze otrzymywali podwójny komunikat o uruchomieniu gry bez trybu zaufanego.

 

 

[MAPS]
Ancient
-Implemented Cubby 2.0 in mid connector to A, to remove cheap shoulder angle towards site
-Slimmed down the fancy rock, also in mid connector to A
-Sparsed foliage and improved clipping on boost planter near A main
-Quieted down soundscape birds
-Removed clipping from top of bombsite sign in A site, allowing you to self-boost to planter by T main
-Added vphysics clip to T spawn water so guns don’t fully submerge
-So many clip brush tweaks
-Blocked grenades from entering inaccessible building by T entrance to mid
-Blocked pixelgaps through scaffolding near B site
-Blocked pixelgaps through doorway trim in new CT path to A site
-Simplified grenade collision on rooftops
-General optimizations

Grind
– Made wall on A long surfable
– Fixed invisible wall near B site
– Fixed out of map boost near A site
– Fixed collision of wall near A site
– Fixed collision of pillars around A site
– Minor art updates around T spawn

Frostbite
– Fixed a regression with airdrops
– Fixed stuck spots (thanks Jakob & conzept)
– Fixed a gap in terrain
– Reworked watchtower models

 

[MAPY]

Ancient: zaimplementowano Skrzyneczkę 2.0 w łączniku ze środka na Bombsite A w celu usunięcia kąta wcelowania dającego znaczną przewagę obserwującym Bombsite; wygładzono szałową skałkę, która również występowała na łączniku ze środka do Bombsite’u A; przerzedzono liście i poprawiono detekcję kolizji na podsadzce na kwietnik w pobliżu głównego wejścia na Bombsite A; przyciszono odgłosy wydawane przez ptaki w tle; usunięto niewidzialną ścianę, która uniemożliwiała samodzielną podsadzkę ze znaku na Bombsite A na kwietnik w pobliżu głównego wejścia od strony Terrorystów; dodano detekcję kolizji vphysics dla wody na spawnie Terrorystów, dzięki czemu bronie nie zanurzają się całkowicie pod powierzchnię wody; wiele poprawek detekcji kolizji na całej mapie; zablokowano możliwość wrzucenia granatów do niedostępnego budynku w pobliżu przejścia Terrorystów na środek; zablokowano pixelgap przy rusztowaniu w pobliżu Bombsite’u B; zablokowano pixelgap w drzwiach przy nowym przejściu Antyterrorystów na Bombsite A; uproszczono detekcję kolizji granatów przy odbijaniu ich od dachów; ogólne oporawki optymalizacyjne.

Grind: umożliwiono surfing na ścianie wzdłuż długiej prowadzącej do Bombsite’u A; naprawiono niewidzialną ścianę w pobliżu Bombsite’u B; naprawiono podsadzkę pozwalajacą na wyjście poza mapę w pobliżu Bombsite’u A; poprawiono detekcję kolizji ściany w pobliżu Bombsite’u A; poprawiono detekcję kolizji kolumn wokół Bombsite’u A; drobne poprawki elementów wystroju mapy na spawnie Terrorystów.

Frostbite: naprawiono regresję zrzutów powietrznych; naprawiono kilka miejsc, w których można było się zablokować (dzięki Jakob & conzept); naprawiono szczelinę w terenie; przemodelowano modele wieżyczek strażniczych.

 

Otrzymaliśmy aktualizację, w której część rzeczy opisanych jest bardzo dokładnie (np. pixelgap na Ancient) a inna część jest tajemnicą znaną tylko Valve i wybrańcom, którzy odnajdą naprawiony błąd (np. naprawa szczeliny w terenie na Frostbite). Cóż, taki to już urok changelog’ów Valve, cieszymy się oczywiście, że gra cały czas jest dopieszczana i szlifowana do perfekcji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Założyciel i główny redaktor CounterStrike.info.pl. Około 2000h doświadczenia w CS:GO, drugie tyle przy oglądaniu turniejów on-line jak i na żywo. Matchmaking - MG-MGE, Skrzydłowy - LE-LEM.