CounterStrike.info.pl

Baza Wiedzy, Poradniki, Instrukcje Counter Strike Global Offensive

Aktualizacje Info

Aktualizacja CS:GO – 27.05.2021

Po serii drobnych aktualizacji zajmujących 5 do 15 MB Valve nareszcie wypuściło coś konkretniejszego. Tym razem przed nami aktualizacja, dająca wgląd na pozycję trenera na mapie, naprawa bugu z wykorzystaniem komend zakupowych, naprawa drobnego błędu silnika gry (obrót obiektów), a także aktualizacje dla map Ancient, Grind, Mocha oraz Cache.

 

[ MISC ]
– Added option ‘2’ to sv_damage_print_enable, which, when set, will only print damage output after round has ended.
– Coach positions are now saved in round backup files.
– In Deathmatch, fixed the ability to extend invulnerability by repeatedly issuing the “open_buymenu” command.
– In Retakes, armor value now remains fixed during card selection.

 

[RÓŻNE]

Dodano parametr ‘2’ dla komendy sv_damage_print_enable, która po ustawieniu wyświetli zadane obrażenia dopiero po zakończeniu rundy.

Pozycje Trenerów są od teraz zapisywane w plikach rozgrywek.

Naprawiono błąd wykorzystywany w Deathmatchu polegający na przedłużaniu nietykalności po odrodzeniu przez ciągłe wywoływanie komendy “open_buymenu“.

W trybie Odbijania, wartość pancerza wybieranego w kartach będzie od teraz stała.

 

[ VSCRIPT ]
– Fixed bounding box issue for rotated entities.

 

[VSCRIPT]

Naprawiono błąd geometrii dla obróconych obiektów.

Tutaj chciałbym dodać mały komentarz – błąd powstawał w momencie korzystania z obiektów, które na etapie tworzenia mapy były obracane, natomiast w trakcie jej renderowania siatka geometryczna pozostawała nieobrócona. powodowało to błędy ze znikającymi teksturami, niewidzialnymi ścianami itp. Na znanych z Matchmakingu map błąd występował bardzo rzadko i tylko na tych najświeższych mapach, lecz dla twórców map miał spore znaczenie.

 

[ MAPS ]
– Ancient
— Art-revision on bombsite B and surrounding area
— Higher contrast base textures at B for better player reads
— Fixed random missing micro-polygons in bomb B totem/sculpture
— Recolored plywood throughout the map for better contrast
— Straightened out broken-wall passage to bombsite B
— Tweaked spawnpoint placement for both teams

– Grind
— Reduced lurk positions in mid for more fluid rotations.
— Lowered cover on A Short to allow boosting over smokes.
— Removed unintended boost locations.
— Fixed multiple bomb stuck spots.
— Minor quality of life and art updates.

– Mocha
— Clipping improvements.
— Navigation mesh improvements.
— Added additional bombsite markers.
— Bug fixes: deathmatch gamemode spawns, CT spawn soundscape, minor lighting errors.

– Cache
— Performance optimizations. (Thanks leplubodeslapin!)
— Reduced bird sounds volume.
— Reduced contrast on some textures.
— Brightened sky slightly.
— Fixed minor issues. (Thanks imik!)
— Restored vivid color to select textures and models.
— Restored select details even on lowest graphical settings.

 

 

[MAPY]

Ancient: przemodelowanie tekstur na Bombsite B oraz najbliższym otoczeniu; dodanie tekstur o wyższym poziomie jaskrawości dla Bombsite’u B dla lepszej czytelności; uzupełnienie brakujących tekstur powodujących pojawianie się dziur w totemie na Bombsite B; zmieniono kolor elementów ze sklejki dla zwiększenia kontrastu; wyprostowano łamany korytarz prowadzący do Bombsite’u B; przemodelowano spawn pointy dla obu stron.

Grind: zredukowano ilość pozycji do lurkowania na środku dla płynniejszych rotacji; obniżono zasłoną na krótkiej przy Bombsite A, w celu ułatwienia boostowania się nad smoke’ami; zablokowano niechciane miejsca wykorzystywane do boostowania; naprawiono wiele miejsc, w których blokowała się bomba; drobne poprawki w oteksturowaniu mapy.

Mocha: poprawki w detekcji kolizji; ulepszenie ścieżek nawigacji dla botów; dodano znaczniki kierujące do Bombsite’ów; naprawiono kilka błędów: spawny w trybie Deatchmatch; dźwięki otoczenia na spawnie Antyterrorystów; poprawki w oświetleniu na mapie.

Cache: poprawki optymalizacyjne (dzięki leplubodeslapin!); obniżono dźwięki wydawane przez ptaki; obniżono kontrast kilku tekstur; delikatnie rozjaśniono niebo; drobne poprawki (dzięki imik!); przywrócono żywe kolory dla wieku tekstur i modeli; zmiany w ustawieniach poziomu widocznych detali przy najniższych ustawieniach graficznych.

 

Valve cały czas próbuje dostosować mapę Ancient do standardów turniejowych. Choć wiele osób ze świata esportu uważa, że decyzja Valve odnośnie wprowadzenia mapy Ancient jest zła, ja skłaniam się cały czas w kierunku aprobaty takiego ruchu. Pamiętacie jak wyglądał chociażby Overpass po wprowadzeniu do gry? Bombsite B był praktycznie pusty i prowadziły do niego zupełnie inne ścieżki. Łącznik również prowadził w całkiem inne miejsce, a przejście toaletą na Długą w ogóle nie istniało! To samo może czekać mapę Ancient, która dla mnie jest mapą z potencjałem.

Wiele osób narzeka tutaj na wydajność i spadki FPS, do tego “kamienne” tekstury wydają im się nieczytelne. O ile czytelność tekstur to sprawa subiektywna i każdy widzi to inaczej, tak uważam że jeśli ktoś nie jest w stanie uruchomić CS:GO na średnich detalach w 720p, to zdecydowanie powinien pomyśleć nad zmianą komputera…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Założyciel i główny redaktor CounterStrike.info.pl. Około 2000h doświadczenia w CS:GO, drugie tyle przy oglądaniu turniejów on-line jak i na żywo. Matchmaking - MG-MGE, Skrzydłowy - LE-LEM.