Counter Strike: Global Offensive jest grą niesamowicie nastawioną na umiejętność wykorzystania dostępnych środków w taki sposób, aby przechytrzyć przeciwnika. Dostępne środki są opisane w specyficzny sposób – jako liczby i ikony widoczne na ekranie w trakcie gry. Domyślne ustawienia nie każdemu muszą odpowiadać, ale Valve o tym pomyślało. Do dyspozycji mamy pełen wachlarz komend zmieniających wygląd elementów HUD.
hud_scaling 0 / 0,01 / 0,99 / 1
Komenda pozwalająca na zmianę rozmiaru HUD-u. Parametr uzupełniamy liczbami z przedziału od 0 do 1 z dokładnością do jednej setnej.
cl_hud_radar_scale 0 / 0,01 / 0,99 / 1
Zmiana rozmiary mini-mapy / radaru widocznego we lewym, górnym rogu ekranu.
cl_hud_color
Komenda pozwalająca na zmianę koloru HUD-u (ekwipunek, nazwy broni, zdrowie, amunicja itp).
1 = biały,
2 = jasno niebieski,
3 = ciemno niebieski,
4 = fioletowy,
5 = czerwony,
6 = pomarańczowy,
7 = żółty,
8 = zielony,
9 = różowy.
cl_hud_background_alpha 0 / 0,01 / 0,99 / 1
Komenda pozwalająca na konfigurację parametru przezroczystości ekwipunku. Parametr uzupełniamy liczbami z przedziału od 0 do 1 z dokładnością do jednej setnej.
cl_hud_bomb_under_radar 0/1
Konfiguracja wyświetlania ikony posiadanej bomby pod radarem. Wartość 1 – włączone, 0 – wyłączone.
cl_showloadout 1/0
Włączanie i wyłączanie widoczności ekwipunku po prawej stronie ekranu. Wartość 1 – włączone, 0 – wyłączone.
cl_hud_playercount_showcount 1/0
Komenda pozwalająca na zmianę wyświetlania avatarów żywych graczy na wartość liczbową. Pozwala na zwiększenie aktywnego pola widzenia (mniej zasłoniętego widoku).
cl_righthand 1/0
Przełączanie broni między prawą a lewą ręką (stroną ekranu). Wartość 1 – prawa strona, wartość 0 – lewa strona.
viewmodel_fov 1 / 100 / 360
Komenda pozwalająca na konfigurację pola widzenia. Wartość domyślna to 100, możliwa jest konfiguracja między 1 a 360 (jak ilość stopni w okręgu).
Najnowsze komentarze